marți, 17 mai 2011

Dezvaluiri

Abia astept sa va povestesc pe indelete cum e la Fetele Norocoase :) Cum radem de ajungem sub masa pe la sedinte; cum ne distram noi, fetele; ce discutii nebune si amuzante avem la cafea/suc/iesiri in oras; cum ne distram la sedintele foto/iesirile in club eeeetc! Petrecem foarte mult timp impreuna si asta ne face placere :)
Eu si Lavinia mergem la suc, in club, luam masa impreuna... mergem la shopping :))) atunci sa vedeti dezastre:))
Imi amintesc o sesiune crazy de shopping de acu vreo luna... am fost in Iulius Mall eu, Lavinia, Iosefina, Ana, Mili si Cristiana... vreau sa zic ca, la un moment dat, doua eram la etajul 1 in Zara, doua erau la etajul 2 in nu stiu ce magazin, iar doua ne cautau pe la parter :))) Ne cautam una pe cealalta ca nebunele. Dar ne-am distrat maxim, am facut shopping de vreo 1000 ron de persoana, numai pantofi, rochii si alte nebunii :)
A doua zi am avut sedinta foto... abia astept pozele sa le impartasesc cu voi :P
Va pup si ne "auzim" curand ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu